Visualització de contingut web
Alta en el sistema
S'han de seguir els passos següents:
- Sol·licitud de la credencial d'usuari:
Les empreses que vulguen utilitzar el sistema d'enviament de models 045 per lots amb la Generalitat (Sar@ 5), ho han de sol·licitar a la Direcció General de Tributs i Joc mitjançant el formulari de "Sol·licitud de credencial d'usuari", on s'ha d'indicar el representant de l'empresa autoritzat a utilitzar el sistema i a fer els pagaments, així com l'adreça de correu electrònic en què se li pot notificar l'alta en el sistema per a poder començar a usar Sar@ 5.
S'ha de presentar la credencial d'usuari junt amb el document o documents vàlidos en dret que deixen constància fidedigna de la representació de l'empresa operadora de joc vía telemàtica.
- Obtenció de certificat reconegut per a ciutadà emés per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV).
A més de l'autorització de la credencial de la Direcció General de Tributs i Joc, s'ha de disposar del certificat digital de la Generalitat per a identificar-se en el sistema, regulada pel Decret 87/2002, de 30 de maig, del Govern Valencià, pel qual es regula la utilització de la signatura electrònica avançada en la Generalitat (DOGV núm. 4265, de 06/06/2002).
Per a obtindre'l, s'ha de sol·licitar en qualsevol punt de registre d'usuari (PRU).
- Entitat financera:
L'empresa que realitze el tràmit ha de ser clienta i efectuar els càrrecs en un compte d'una de les entitats financeres col·laboradores que tinga disponible el càrrec en línia a través de la passarel·la de pagaments de la Generalitat. En aquest compte ha d'estar autoritzada a fer pagaments el representant de l'empresa identificat amb la signatura electrònica.
Entitats financeres col·laboradores en la recaptació de tributs. - Ús del sistema.
Necessari Internet Explorer 6 (o superiors) o Mozilla Firefox 2 (o superiors).
Per a accedir al sistema, el professional ha de tindre instal·lats a l'ordinador el software i els pluggins amb les versions necessàries indicades en l'apartat corresponent.